nu drar vi

I morgon sticker jag iväg med klassen på stuieresa till Bornholm. Packar väskan men block, pennor kameran såklart. Ska bli spännande att åka iväg och vara lite kreativ på samma gång.

Museér, nattmåleri och annat kul står på schemat.

För övrigt flyter allt på bra. Projektarbetet börjar ta form. Så nu kan jag börja avslöja att jag har fått förfrågan av ett bokförlag att illustrera bilderna till en barnbok. Har inte vågat säga det till så många än eftresom det är svårt att veta om det är på riktigt i början. Men nu har jag börjat inse att det är seriöst och det känns jättebra. En spännande upplevelse eftersom mitt drömyrke just nu är att bli iillustratör. Nu kan man verkligen säga att jag får testa på hur det är att jobba som en.

Ska inte avslöja nåt annat om boken såklart utan det får ni vänta med tills den förhoppningsvis kommer ut någon gång nästa år.



Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback