3 dagar kvar

Fy! det är bara tre dagar kvar av sommarlovet!

Tänk att sommaren gick så fort! Det känns som jag precis gick ut nian och stod på flaket i regnet och skrek. Men tiden går och om bara tre dagar så kommer jag börja skolan! börja gymnasiet. Ni kan inte ana hur nervös jag är. En helt ny skola och helt nya människor. Jag känner inte lärarna eller vet hur man ska bete sig. Allt är helt nytt och jag är minst sagt RÄDD!

UH.. jag hoppas verkligen att allt löser sig och att det blir lika bra som jag hoppas att det ska bli<3




Kommentarer
Postat av: Alexandra.

Jag håller med dig!

Jag är så sjukt nervös inför den nya skolan, dom nya eleverna och alla nya lärare.

Jag känner inte en enda på min nya skola. Det skrämmer mi.

och tänk om jag går fel!? ;S

2009-08-17 @ 21:03:06
URL: http://bjjureeek.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback