bilder från underbara frankrike<33

Ja... då var det dags för den efterlängtade bildbomben;) njut:D


här inne bodde vi tjejer då:)
Jag, Becca, Linda, Amanda, Sara, Sara, Sofia, Emelie & Matilda


såhär lång var matkön framför oss...

och såhär lång var den bakom oss... men nu står långt ifrån alla i kön!

vänta... fick man göra ofta ska jag säga!:D

allt för denna äckelpäckelmat!


men vår sara<3håller oss glada:D

sen varje kväll bär det av till oyak:D fest:D eller vad ska man kalla det.. kul e det i alla fall:D my girls<3

ja man kan ju undra vad vi håller på med;)

jag, amanda och anton från kalmar:D

här kommer min grupp:) våra två tyska ladare och ruth:)

tyskarna i gruppen janine (stavning) ruth, simon och sarah:)

my girls:D

senare... slags två grupper ihop och då kom det två till svenskar i gruppen:) Arvid (vitt) och Elias (svart)...:D mycket kuligt blev det då ska ni veta <3:D ser lite sura ut bara ;):P


grupp 4 taizé 09

de var vi som åkte i år... längtar redan till nästa år! då ses i förhoppningsvis igen:)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Trevliga bilder ((:

men en kanske korkad fråga xD



GICK BECKA MED ERAN TJOCKA KLASSTRÖJA I DEN VÄRMEN? ;Ooooo xDD



HAHAHAHA

2009-08-11 @ 04:09:13
Postat av: Alexandra.

Vilka fina bilder!

Ni hade det nog jättebra! :D<33

2009-08-11 @ 21:04:21
URL: http://bjjureeek.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback