dagen

då har skolan börjat och denna gången är det full fart framåt i alla ämnen känns lite surt men det måste ju komma igång förr eller senare. Gick i alla fall lite på stan med Louise innan mitt tåg kom och sen har jag varit hemma och förökt mig på lite matte A, vilket inte alls är så svårt. Skitlätt om man ska vara ärlig hoppas det blir lite svårare snart för det vi håller på med nu är det jag lärde mig i sjuan!

Vid halv åtta stack jag till Déa babe<3 gick runt på promenad i natten och snackade massa<3 mysigt värre!

okej datan cpar så jag kan inte lägga ut bilder :( hoppas det funkar i morn:)





Kommentarer
Postat av: Mattias

jag kunde inte heller lägga ut bilder igår...

2009-09-01 @ 15:39:17
URL: http://mmattiass.blogg.se/
Postat av: elin

Vá trevligt Saknar dej Id många kramar

2009-09-02 @ 11:54:46

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback