En vanlig tisdag på gymnasiet

Skolan fortsätter i full fart. Men jag tycker faktiskt att det är ganska kul. Nytt folk, nya ämnen. Denna gången sådana som man faktiskt är intresserad av ! I alla fall endel. Kanske inte Historia och sånt men bild, textil, form och till och med kultur och idéehitoroían var intressant. Så det kommer nog bli en superbra gymnasietid!

Lite pinsam start på dagen däremot! Jag åkte in med ett tåg som skulle komma fram nästan 20 minuter innan lektionen började. ( redan då var jag lite fundersam på om jag skulle behöva stressa). Men tåget blev försenat så det kom fram först 8.11! Vilket betydde att jag hade typ fyra ynka minuter på mig att hitta till min lektion från resecentrum! Skitjobbigt och inga trafikljus var på min sida så jag fick springa mellan bilarna typ! jobbigt kan man säga! Men sen när jag väl sprungit bort till min sal så var jag jättetrött och så hade vi tydligen matte test! så alla satt helt knäpptysta när jag kommer inspringande, helt anfådd!  Hehe jobbig start kan man säga. Tur att det bara blev bättre i alla fall.

Efter skolan gick jag och Louise till stan och gick runt och strosade lite tills mitt tåg kom. Hon hittade ett par supersöta skor på H&M! Me like! Men mamma skulle inte vela att jag köpte sånna! eftersom det var ganska hög klack. Men det kan jag faktiskt behöva eftersom jag är så kort! hallå 1.60! då kan jag faktiskt behöva lite klack på mina skor. Jag känner mig skitliten på nu när jag är yngst med.




Vilken färg e snyggast:)

gillar båda men skulle nog vilja ha den bruna :D<3




Kommentarer
Postat av: MAttE

ja tkr att dom svarta var bättre =)

2009-08-26 @ 15:19:36
URL: http://mmattiass.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback