första riktiga skoldagen idag

Då har man haft sin första dag enligt schemat på gymnasiet:) Var en helt okej dag. Med bara tre lektioner:D Först hade vi svenska. Kommer inte ihåg vad våran lärare hette men han verkar helt okej. Vi ska ha honom i historia med vad jag vet. Sen efter det så hade vi lunch. Pytt i panna! blää! men finns inte mycket val så det var bara att äta. Efter lunch så hade vi matte. Våran lärare hette Reino och jag hoppas verkligen att han är bra för det gör verkligen stor skillnad!

Sen kommer vi till den bästa delen av dagen! Bild och form i två timmar. Men det var inte något vanlig lektion utan vi skulle gå ner till vätterstranden och göra sand skulpturer. Kul bortsett från att vi skulle gå ända bort dit! Tog säkert en halvtimme och sen missade jag mitt tåg hem så jag fick vänta ända tills kl. 5 på att få åka hem! :(
Men det var kul i alla fall:D

Ser fram emot i morgon:)



Men jag saknar er my friends, tjejorna i 9c vi var grymma<3


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback