Tänk att man kan vara så trött!

Idag när jag vaknade så var jag verkligen hur trött som hälst! Jag fattar inte, Jag gick inte och la mig så himla sent igår. Men jag antar att det beror på att vi itne sov så mycket i helgen. Vi gick och la oss vid 4 varje natt. Haha så jag antar att jag får skylla mig själv.

Mamma ringde för att beställa klipptid för mig och Emma tidigare. Jag hade för första gången tängt fixa håret lite. JAg hade tänkt mig ljusare slingor. Men när mamma frågade vad det skulle kosta så var det hur dyrt som hällst! Asså brukar det verkligen kosta 1200:- att bleka lite slingor? Inte för jag har någon koll men jag tyckte att det var jättedyrt! Så jag har itne råd nu! Eftersom jag måste batala det själv! hm...:(  Skit också!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: Jag överlåter designen helt o hållet till dej ((:

Men den ska ha rosa o lite färger typ.



Japp. jag ska skicka bilder, på Msn? ;P

2009-08-17 @ 15:43:24
Postat av: Nonni

Ja, så mkt kostar det.. men om du år till gyllensvaan här nere i mullsjö och beställer en tid hos sofia så kostar det kanske 800.. Jättebra pris och Hon är svinduktig!

2009-08-18 @ 08:49:21

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback