väntar på att tiden ska gå..

Då var det måndag igen och man börjar skolan enligt schema för första gången. Jag har det väldigt lyxigt på måndagar så jag börjar först 10.55. Men tyvärr går det inte något tåg vid 10. Så jag måste åka redan 9.40 och då kommer man fram typ en timme för tidigt, inte kul alls!

Men, men det kunde antagligen varit värre. Det enda som är tråkigt med att börja sent är att man inte har någon att åka tillsammans med. Alla andra börjar ju tidigare. Så nu får man sitta och vänta på att tåget ska komma, åka tåget och till sist att vänta en timme på att lektionen ska börja själv! Men jag antar att jag behöver ganska mycket tid till att hitta mitt skåp och klassrum. xD



MINNEN<3 taizié 09


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback