090617

Igår åkte som sagt jag och mamma till götene för att hämta Emma:D
Hon har varit på ett musikläger:D det brukar igentligen inte vara i götene utan i Floby:D
haha kommer ni ihåg det lägret elin och sara:D det va skoj skoj:D

I alla fall:D det var en jättefin uppvisning med många bra låtar som de sjöng väldigt bra:D det var även en operasångare när som sjöng :D och gissa vem det var :D haha rongedals storebror:D haha det tycker jag va lite coolt:D


sen träffade jag även Kristians föräldrar och småsystrar:D haha tyvärr så var ju inte han där men det var lite kul i alla fall;) de tyckte vi båda;) haha





Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback