andra jobbardagen klar:)

Japp! Nu har jag jobbat i hela två dagar;) Det tycker jag är duktigt av mig. Nej jag skojjar bara för det är inte så tråkigt på mitt jobb utan bara superkul! Om man bortser från Daniel som är irriterande och tror att han e bäst. Men det roliga överväger det;)

Idag bakade jag och Moa cookies:) tror det blev 52 stycken:) eller ja... 51 vi åt en också:P haha men det tycker jag vi kunde få:P

I morgon ska jag och Markus hålla i morgonandakten:) sen ska min grupp stå och sälja godsaker i cafét i stället för att baka som vi gjorde idag. Det ska bli mysigt:)



Kommentarer
Postat av: Sara

det sura är att man får så dåligt betalt :(

2009-06-25 @ 21:00:15

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback