Då börjar man sommarjobba i morn då..

Just nu så vet jag inte om jag tycker det ska bli kul eller segt att börja jobba"/ de flesta tycker ju såklart att det e skuittråkigt att jobba.. men jag ska ju jobba i sommarcafét och det e ju i alla fall kul:D och den här veckan har jag inte gjort så mkt vättigt xD bara när vi tjejor var inne i stan:D haha så det ska bli skönt att komma igång ändå:D aja det är i alla fall inte så mycket att välja på :P men det blir nog bra:D bra arbetstider med 9-12 haha :D



Kommentarer
Postat av: Becca

Du ser ut som en guldfisk där juh xD

2009-06-22 @ 01:07:39
URL: http://beccute.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback