en arbetsdag avklarad....9 kvar ;)

Jag måste erkänna att jag hade riktigt kul idag:D vi var i kyrkans hus och bakade mellan kl. 9 och 12:D sen blev vi uppdelade i två grupper:) en grupp bakar medans den andra säljer i cafét:) Min grupp ska baka i morgon också:D skojskoj:P haha det är Jag, Sofia, Moa, Daniel, Mads och Markus:) känner typ ingen men det får bli kul i alla fall;) haha ..
JAg och Moa bakade "ingers nötfrästelser" och Daniel och mads skulle baka chokladbollar;) haha supersvårt ... men de klara knappt av det xD haha ...

Sen fick vi varsin t-shirt med:D dom ska vi ha på oss när vi är i cafét:)

åå snart bär det av till frankrike med;) haha taizè .. snart kommer vi;)



Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback