göteborg:D

tjolahoppsan
__________________________________
onsdagen i göteborg var rolig trors att man var pank:D hihi
haha fört var vi på stan och shoppade haha eller jag tittade blev det ju för det mästaxD men jag kan inte hålla mig så juag var tvungen att köpa nåt så det blev ett hårband xd haha det fick jag unna mig xd
thihi

Sen åkte vi till liseberg och som tur var så var jag inte den enda som inte åkte nåt:D det var faktiskt ganska många:d så vi gick runt och åt glass, sockervadd, polkagrisar och spelade i spelhuset:d haha jag fick nazli att åka motorcykel:D wiee det var super kul och man svängde genom att luta motorcykeln som man satt på xD haha

Sen hände sara på mig och nazli efter lunch när hon åkt upp sina kuponger :D så satte vi oss vid den stora darlahästen (f.d rainbow) och flummade med saras parfym xD haha och klumpig som jag är så går min kamera sönder! så det blev inte så många bilder xD

det enda kort som jag han ta xD haha


Kommentarer
Postat av: Sara

SPRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!!!!!!!! hahahaha xD

2009-06-04 @ 22:57:02
URL: http://altgr0.blogg.se/
Postat av: Lusen

hahha galet kul hade vi i göteborg!

2009-06-08 @ 19:08:13

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback