HATA ELGIGANTEN

HALLLÅ!!! just nu e jag såå sjukt förbannad!!

min kamera gick sönder för nån vecka sedan!! det var själva saken som satt runt linsen som bara lossnade !! och det  e ju inte mitt fel så pappa kollade lite på den och såg att det bara var att sätta på den men man behövde limma eller nåt så att den skulle fästa!! så vi skickade in den på garanti eftersom den inte hade gått ut ! för att det skulle bli gjort på ett snyggt sätt!! men nej nej nu har vi fått beskedet att det var mitt FEL att kameran gick sönder så det går inte på garantin!!! men hallå jag kan la inte hjälpa att den lossnar eller!! så nu för att få tillbaka den måste vi betala 900 kr och då had dom ju inte äns gjort en SKIT med den!!! men hallå det kunde liksom pappa fixat men man tror ju inte att man ska bli lurad när man lämnar in den på garanti!! eller hur!!?? och pappa vet typ vrf det har blivit såhär eftersom han har jobbat på mullsjöel innan så det är någon idiot som ljuger och säger  att den inte ska gå på garantin fast det e fel så att han/hon kan fixa en billig kamera till någon!! för helt seriöst det e inte en ända repa på kameran och den älskar jag!! hur kan någon göra så !! jag har sparat egna pengar till den å så i princis så snor dom den från mig!! för sen om jag ska laga den så kommer det kosta mer än vad den gjorde från början !! hallå snacka om att bli lurad!! F'n vad jag hatar dom !! (ursäkta språket) men seriöst hur kan man vara sä DUM!!!


Älskade kamera som jag troligen aldrig kommer få se igen :(


Kommentarer
Postat av: Sara

När köpte min dator så köpte jag garanti i 3 år med, men butiken la ner 4 månader efter det!! JÄVLA PC CITY!!!!!!!!!

2009-06-20 @ 18:45:08

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback