ida går ut nian 12/6 2009

ja igår var den sstora dagen :D avslutningen för hela grundskolan! har inte förstått det än:D

det var en superroligdag!! som var väldigt stressig men den kommer jag aldrig glömma;D

en bild utanför ytterdörren precis som första dagen i nollan...lite sorgligt



jag fick två stipendier ;D wiie i slöjd och i bild:D superkul och hade ingen aning


precis fått mina betyg :D wiee 13 MVG ocg 4 VG :D ^^ sååå glad och hade aldrig trott det

nu bär det av i traktor kärran i spöregnet xD

känns lite konstigt att jag och déa inte kommer gå i samma klass mer"/

skrek och tutade non stop !! xD

9c tjalalalala
9c tjaalalalalala

många satt hemma och väntade på mig:D

fick lite paket:D



haha så glad man kan bli;)

Wiiiieeeee!!!

fick blommor av elinoch sara med familj:D tackkk så mkt dom va superfina<3

sen bar det av till skara men fick inga bilder på det tyvärr men kul var det


Kommentarer
Postat av: elin

grattis hoppas du får det kul utan trollehöjd!! saknar dej sötis

2009-06-14 @ 03:13:54
Postat av: SaRa

Du ser super ut!!!!!!!

2009-06-14 @ 09:22:56
Postat av: ang

hahah! du var helt galen ivagnen :P

2009-06-14 @ 13:29:48
URL: http://manao.blogg.se/
Postat av: Dea

Ja! Herregud Ida! Vi har gått tillsammas sen dagis, hur ska detta gå :( Nu blev det väldigt sorgligt :( Men kommer alltid älska dig ändå <33333333

2009-06-15 @ 10:09:43
URL: http://deeaa.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback