Rubrikbrist xD

ja nu kasnke ni tror att jag har ätit hur mycket glass som hälst eftersom det var flera timmar sen jag skrev att jag skulle skriva fler inlägg efter att jag ätit glass:P men så är det inte ... jag har varit upptagen med att ladda ner ett program som liknar photoshop till min dator:D det heter Gimp:) i början hatade jag typ det programet för jag fattade ingenting! men efter lite joks så fick jag i alla fall till en ny heather ;) så då passade jag på att ändra hela min bloggdesign xD haha ...
.. vad tycker ni? själv är jag faktiskt ganska nöjd:D man blir i alla fall bättre och bättre;) eller hur:D




Kommentarer
Postat av: ang

Det är ju jätte fin blogg:D

2009-06-21 @ 23:06:11
URL: http://manao.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback