Sista måndagen i grundskolan:D

tänka sig att det är den sista måndagen i nian idag :O känns väldigt skumt måste jag säga"/ men väldigt bra med ;)!
idag hade vi typ inga seriösa lektionerxD haha skoj skoj;) först matte och vi lämnade in böckerna och fick veta hur det gick på nationella + vårt slutbetyg:D jag får MVG i matte och fick ett solklart MVG på nationella provet med:D

sen hade vi no och då lämnade vi också in böckerna och så lekte vi en lek som hette maffia:D det är nästan som maffioso;) haha och den leken kan ja ju;) haha fast maffioso e lite roligare;D

sen var den typ 40 min rast och då gick jag upp till bilden och gjorde klart lite saker:D och så tog jag med mig min hand och min nikke nyfiken som bodybuilder;P hehe söt e den;)

sen var det tyska:) då såg vi på film:D kebab connection:Dthihi den e kul fast lite konstig xD

sen var det lunch:d gott :D mummaxD

efter det hade vi svenska och där såg vi också på film :D i alla fall i början;P vi såg klart på patrik 1,5:D den var jättebra faktiskt ;P ett väldigt bra slut tycker jag:D

sista lektionen hade vi So och då skulle vi utvärdera och få veta våra slutbetyg i de fyra so ämnerna :d jag fick 4 MVG *stolt* xD ;)

innan jag kunde gå hem så övade jag och becca på våran låt till skolavslutningen med:D haha :D elise var också med:D hon övade på att spela trummor:D superbra var hon:D sen innan vi gick så frågade vi vad vi skulle få i slutbetyg:D hihi och alla kommer att få MVG;D bra dag eller hur:D xD

puss på´t

SNART KOMMER NI TILL MIG!!! :D LÄNGTAR !!! X1000 :*




Kommentarer
Postat av: Sara

Kommer alla i klassen få MVG i musik?!!

haha jag får ett solklart G i matte! hahaha

2009-06-10 @ 20:22:08
URL: http://altgr0.blogg.se/
Postat av: SaRa

Den som har blå skor är ju cool! Yeah!!!

2009-06-12 @ 04:00:16
Postat av: elin

det är coolare med röda skor eller hur??

2009-06-14 @ 03:19:14

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback