Sola+BadaX2

Tjolahoppsan;) Äntligen har sommaren kommit. Detta har jag väntat på en halv evighet på!

Både idag och igår har jag, Becca och Déa åkt ut till Furusjö för att bada och jobba på brännan;) det går långsamt framåt;)!

Det är något av det härligaste man kan göra en varm sommardag:) bara ligga på sin sandiga handduk och vila. Helt utan att behöva bry sig om vad klockan är eller passa massor av jobbiga tider:) Sen när det blir för varmt springer man rakt ner i sjön... följt av ett skrik eftersom det är så kallt! xD

Det är precis så mina eftermiddagar ser ut just nu:) mysigt värre<3

Hoppas alla har en lika härlig sommar :)



Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback