älska sommar hata swebuss

tänk att jag fortfarande inte har insett det faktum att jag faktiskt har fått sommarlov och aldrig mer någonsin behöver gå upp till trollehöjd för att gå till skolan:D asså det är hur gött som hälst när man tänker efterxD
haha gårdagen va supermys:D och bion var asbra!! om man inte har sett den så måste man se den :D
fem av fem <3<3<3<3<3

haha idag hade jag en ser morgon eller ja en seg förmiddag:D vilket jag tycker passar helt utmärkt på sommarlov;) haha sen kl. 14.15 skulle jag åka men en buss (839) till tidaholm:) det var för att jag och mamma skulle till götene för att titta på emma och de andra som va med på musiklägret och vad de hade gjort:D eftersom mamma jobbar i Tidahom skulle jag ta bussen så hon slapp åka fram och tillbaka:D

tidigare hade jag kollat på internet hur mkt bussen skulle kolla:D 42 kr:D och det e ju inte så farligt men sen när jag ko ner till stationen och skulle betala så sa han chaffören att det kostade 87kr men jag hade bara en 50 lapp!! inte nog med det så var han jätteelack och bitchig mot mig och sa att fick gå av!! hallå jag kollade ju och det stod att det skulle kosta 42 inte 87!!

aja det var bara att gå av och ringa mamma och be henne hämta mig:) men vet ni va då svarade inte mamma varken mobilen eller på jobbtelefonen!! hallå där står jag typ övergiven xD
so tur var fick jag tag i henne sen:D

puss puss






Kommentarer
Postat av: Becca

e inte de andra gången du får problem me swebus ;O<3

2009-06-21 @ 23:33:21
URL: http://beccute.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback