superhelg

NU ska ni äntligen få höra vad jag har gjort i helgen;) haha vi åkte för att fira lite midsommar med mammas kompisar och deras familjer:) vi var i fam. Johnssons stuga som ligger mellan borås och götebor... intressant eller hur xD haha aja..

där finns det också en konferensanläggning med massor av aktiviteter som crosscart,fotbollsgolf, pilbåge, yxkastning, massa roliga cp bilar som man kan köra och massa sånt:D det jag trodde att jag också skulle få göra var att åka de riktiga bilarna:) men det visade sig att man var tvungen att vara 18 för att köra dom:( men det var kul att titta med:D för en bil svängde tvärt om en annan fick en styra bakhjulen och en framhjulen  och i en annan så fick en blunda och köra medans den andra sa hur den skulle göraxD skit kul:D då undrade man hur dom fått körkort:P

men vi somm  va lite yngre fick åka crosscart i alla fall och det e ju alltid kul:D haha speciellt om man kör fort ... xD hehe :P ni kan ju gissa hur jag körde :P haha

det va i alla fall en superrolig helg med mycket skratt och bra taktiker :P haha
bilder från: ( där vi va asså:P)
www.ravgarden.com
 





Kommentarer
Postat av: SaRa

Är det GIVE ME FIVE guys?

2009-06-22 @ 08:49:53
Postat av: ida

japp de e det ;) haha

2009-06-22 @ 12:26:05
URL: http://iidamedtvai.blogg,se

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback