with my ladies<3

PÅ eftermiddagen var jag med Ang och Annica:D JAg och Ang cyklade ner till konsum och köpte lite saker;P typ Chips, dipp och hallonsoda:D mumsmums:P
sen kom Annica ner till Konsum:D hennes pappa skjutsade henne xD
eftersom Annica hade lite pengar så köpte vi lite mer goda saker:P typ choklad, bakon snaks och en skvallertidning;) haha det e alltid kul:D
sen drog vi hem till ang igen och satte oss på en fin liten äng ( typ 7 m från huset xD) hehe och hade picknick:D
mysigt vare;D sen tog vi lite kort :D hoppade och la oss på vägen xD hehe vi försökte att inte bli påkörda xd haha

nu sitter vi hemma hos mig och väntar på att Annicas mamma ska komma och hämta henne och AngxD

Puss puss



Kommentarer
Postat av: Annica

jag e lat hihi:)

2009-06-15 @ 23:53:49
URL: http://annnicca.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback