älskade syster

Idag har min älskade lilla syster blivit hela 14 år gammal. Grattis EMMA<3



Även trots att våra försök att överaka henne inte gick riktigt som planerat blev det nog till en bra födelsedag. Vi hade planerat en hemloig resa då vi skulle åka och äta tårtbuffe på ett konditori men när vi kom dit var det stäng. Sen skulle vi på bio. Men när vi kom dit så hade mamma gjort fel med reservationen på vi hade inte några platser. xD Som tyr var så har det några som inte hämtade sina reserverade biljetter så fi fick dom platserna i stället:D yeey.

Vi såg filmen UPP och jag kan säga att det var vi och småbarnen xD.... haha och jag lovar att jag och Emma skrattade mäst av alla i hela salongen xD. Skitbra fil :D



Kommentarer
Postat av: Alvar

Nu länktar vi verkligen att få träffas,de är svårt planera så länge Syrena inte är pigg.Vi tänker på Er.Kram Syrena o Alvar

2009-11-30 @ 11:32:27
Postat av: Anonym

frattis =)

2009-12-09 @ 17:47:48

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback