en lugn vecka

Nu var då skolan i full gång igen .. men det är faktiskt ganska kul att få träffa alla igen. tänk att allt kan bli så skoj med oss estetare;) till och med historia lektionen blev kul. Men jag måste erkänna att vi inte var de duktigaste eleverna idag. gjorde inte så mycket vettigt utan satt och flummade och lekte med Louises löshår xD. Fick prova att vara svarthårig för ett tag och jag lovar jag ska INTE färga håret svart för det såg för hemskt ut asså xD.

Efter skolan gick jag på stan ett tag med Sötnosarna Bianca och Louise eftersom dansen var inställd. Det var i för sig tråkigt hade sett fram emot att dansa igen"/.. men fick i alla fall komma hem vid fem istället för kl.8 :D


vilket e fram och vilket e bak ;)??:P




louises söta bild ^^ gjord på min ifuuun ;)


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback