my bed goes black

Något av det mysigaste som finns är att sitta på sägen med ett block framför sig och en penna i handen samtidigt som man dunkar musik i hörlurarna från spotify. Chatta med folk gör ju inte saken sämre.

här är de bilder som jag målat senaste dagarna ^^

Kan ni se vilka det är ?^^





den sista är inte riktigt klar .. men  kommer bild i alla fall ^^

vad tycker ni?


och gunnar erkänn att jag har blivit bättre på att trycka med pennorna :P haha hela sängen blir ju svart av blyerts xD


Kommentarer
Postat av: Alexandra.

Det är ju asbra ju! Du målar verkligen hur bra som helst! Konstnär nästa om jag får bestämma :P

2009-11-19 @ 20:32:15
URL: http://thisiiisme.blogg.se/
Postat av: Frida

Fy fan vad snygga bilder. :) Jag blir ju avundsjuk, jag vill med vara så duktig!!!

2010-02-25 @ 19:26:49
URL: http://rockabillygirl.se
Postat av: uffe

Fantastisk begåvning, vårda den.

2010-04-27 @ 23:11:27

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback