Onsdag

Skolan var aningen kasig idag med ingen rigtig lektion eftersom lärare glömde oss, en föreläsning och en annan lärare var sjuk. Men det är lugnt ;)

Tog halv tre bussen hem och stack direkt till konfan där jag och Becca i stort sätt höll i allting^^.. haha jag säger bara stckars konfirmanderxD

Men det var faktiskt riktigt roligt. Konfirmanderna i år är riktigt roliga måste jag säga^^

Sen gick jag hem för att ålugga men han inte så mycket innan jag skulle ner till Kyrkans hus för att träffa lite folk och planera lite saker inför vindern. Har bokat in lite roliga saker som curling, spelkväll, pingisturnering mm. Sen satt vi kvar ett tag så jag kom hem ganska sent.

Det var min dag i väldigt förkortad version ^^


P.S nu är billietterna bokade ^^!!!


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback