sitting och the bed, but it´s not mine

Tjo!.. iida is back on track på bloggen. Det hoppas jag i alla fall. Så nu hoppas jag att besökarna ökar så jag inte tappar gräppet. Det känns ganska meningslöst att blogga om ingen läser den. Haha men jag har insett nu när jag haft lite dålig uppdatering att det faktiskt är folk som märker det. Och det är ju ett bra tecken eller hur?

Som sagt så har jag köpt mitt helt egna domännamn nu. www.iidas.se så nu är det bara att koppla ihop mitt nua namn men min blogg på något sätt xD. Tyvärr kommer det kanske ta ett tag eftersom jag har mycket i skolan och inte så mycket tid över. Speciellt nu när mitt rum är lite halv klart.

Men nästa vecka tror jag nog att mitt egendesignade skrivbord är klart. Känns riktigt collt att kunna säga att jag har designat ett helt eget skrivbord. Men det är ju sant. Pappa stackarn har stått i garaget på kvällarna i snart två veckor. Så snäll han är och lämnar ingenting åt slumpen utan allt blir hur snyggt som hällst. Jag är väldigt imponerad måste jag säga. Sist jag tittade in i går kväll hade han lackat baksidan i den blanka svarta färgen. Finns bara ett ord GRYMT!! man kan nästan spegla sig i den ^^ Kommer bli bra

Just nu sitter jag i en säng hos familjen Edwardsson. vi ska planera våran London resa som vi ska göra på jullovet. Är skittaggad LONDON = SHOPPING ^^

plånboken lär vara torr som en öken när jag kommer hem.

slänger in en en webcambild för det är bättre än ingen ;)



Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback