ännu en måndag...ännu en ny lång vecka

Måndag igen då. Det ändå positiva är att jag får träffa min goa klass igen och att vi hade bild:)<3 Annars var det en ganska seg dag.

Morgonen var aningen stressigare. Det berodde på att jag inte hittade mina nyckar och som vanligt när jag tappar bort viktiga saker så får jag panik. Speciellt när jag skulle passa tåget och var tvugen att låsa ytterdörren xD.. men som tur var så hittade jag nycklarna efter ganska mycket letande och skrikande xD haha.

Nu på eftermiddagen så har jag fortsatt min städning av garderoben eftersom mamma har fixat nya vita korgar som går att dra ut istället för hyllplan så nu är det bara mina superfina skjutdörrar som saknas :) ^^ längtar!

detta var mitt 400:de inlägg btw:D<3





Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback