Finally home again

Nu var man äntligen hemma igen efter en lång dag med mycket träning:) I skolan hade vi nämnligen något slags styrke/konditions simtestO_O vet att det låter lite konstigt men så var det i alla fall. Man skulle först simma två långder (100 m tror jag) sen skulle man upp och göra t.e.x 20 armhävningar och sen simma igen och tillbaka. upp och göra 20 sit ups, simma igen och sen upp igen och göra nåt annat jobbigt massa! ni fattar poengen. Så skulle vi göra i 7-8 gånger efter våran uppvärmining att simma så mycket vi kunde på 10 minuter. Så man var ju inte precis utvilad när man började heller xD. Det värsta av allt var att det gick på tid! men jag klarade det i alla fall på 20 min:) inte så långt efter Bianca och hon har ändå tränat proffssimmning i 10 år! ^^! så jag är nöjd med jag kommer ha träningverk i morn.

Efter skolan gick jag på stan lite :) bytte en tröja från gina tricot eftersom det var hål i den :( men det var inga problev som tur var :) sen hittade jag en väldigt fin t.shirt med som jag var tvungen att köpa ^^.

Dansen gick bra! Vi har äntligen blivit klara med koreografin:) ska bli kul vi ska nämnligen spela "hollywoodfruar" haha tänk er typ Anna anka om ni vet vem det är! ska bli väldigt kul :D^^

här har vi då anna anka :P henne pratas det mycket om på the voice på mornarna :) haha är ju även med i programmet "svenska hollywoodfruar"



Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback