godnatt och dröm sött<3

Nu har jag varit och spelat innebandy i en och en halv timme, pratat med nikke och Linda en stund efteråt, gått hem, ätit en macka, tagit en varrm och härlig dusch, sett lite på tv så nu ska det bli skönt att krupa ner i en varm säng och sova:) sen behöver jag inte gå upp förrän kl.8 i morn :) sovmorgon:D hihi

innebandyn gick superbra utan några skador för min del:) det gillar vi. Gjorde till och med två mål:D
vi var nog typ 18 stycken idag:) och det var en vuxen kille som sa att jag spelade som någon Elmander fast gjorde fler mål:) så jag fick gå hem och kolla med min sportfåne till mamma vem denna elmander var. Det är tydligen en bra fotbillsspelarexD vad det nu har med min innebandystil att göra:) men jag tar det som någonting positivt :D tack du^^ som sa det. Det va snällt^^



ska lägga mig och läsa denna boken nu:) läxa i svenskan:P  hoppas den e bra<3


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback