hemma och hur trött som hälst

Ja, då var helgens läger avklarat. Det var kul faktiskt speciellt spökvandringen igår kväll även ifall endel konfirmander var VÄLDIGT katiga.

Så här var våran spökvandring:

Konfirmanderna skulle gå i små grupper på en stig i skogen utan ficklampor(de hade mobilerna som lampa) sen stog vi på olika ställen i mörkret och skulle skämma dom. Vi hade t.ex. en plåttunna med sten i som vi rullade ner när dom gick förbi. Fast i ett snöre då så den inte skulle åka på dom. Sen satt jag helt svartklädd vid stigen där som absolut inte såg mig förrän jag reste mig upp precis när dom kom vid mig. Skitkul en grupp blev så rädda att alla tre trillade ihop på marken xD.

Paddlingen har också gått bra:) jag och Nikke har kämpat jättemycket medans Linda bara satt i mitten och hejade på oss. Men hon stod för underhållningen och musiken. Sen var det så några skitkatiga kofirmander som trodde dom var bäst på allt och som aldrig lyssnar på oss ledare. Så det var rätt åt dom att de trillade i xD mohaha!
Förästen var dom inte så bra på att sammarbeta i sin kanot. Paddlade i otakt och körde i sick sack hela tiden! haha

har förrästen spelat mycket gitarr i helgen:9 inte för att jag är så bra med jag har i alla fall kunnat spela några låtar och så har jag lärt mig spela hallelujah^^<3

saknar taizé <3

tyvärr blev det itne mycket bilder. Jag och Linda tog mäst med Nikkes systemkamera så jag får be honom skicka bilderna till mig:)


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback