hiss/diss


Dagens Diss är lätt att jag hade inbrottsförsök i mitt skåp i skolan!
När jag kom tillbaka efter engelskan och skulle ta mina saker och sticka ner till tåget får jag inte upp mitt skåp. Först märker jag inte så mycket mer än att det inte går upp men sen ser jag att hela låset var böjt och den saken som man hänger låset i var helt sne och cp! Precis som om någon förökt bända upp det!! uhhh läskigt! så jag fick leta rätt på en vaktmästare. Det var inte det lättaste men som tur var hjälpte Louise mig<3 skönt att inte vara själv. Så tiden gick och när vi var klara hade mitt lås typ gått sönder xD och så hade jag missat bussen hem så fick jag vänta på tåget i stället:) men jag och Louise hade det kul i alla fall:D

Men aldrig att jag lämnar min älskade mobil i skåpet!


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback