mitt första och ända kärleksbrev

Gissa vad jag fick på posten igår?!
Jo, ett kärleksbrev:) hihi fast det är inte så bra som det låter. För detta brevet skrevs av mig, iida. När jag började nian. Vi skulle skriva det finaste kärleksbrevet vi kunde hitta på timm oss själva som vi sedan skulle få skickat till oss när vi förjat gymnasiet:) fråga mig inte varför.
Så nu har det i alla fall kommit fram <3 och det var minst sagt fint:) och hade totalt glömt bort det så det var en rolig överraskning:D

 

Det är nog det ända kärliksbrev jag kommer få!

 



Kommentarer
Postat av: Dennis

det tror jag inte ;)<3

2010-04-27 @ 15:59:16

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback