packar inför helgen

Nu närmar det sig. Kanothajken med de små konfirmander när börjar i morgon. Det ska bli kul och jag hoppas att vädret är lika fint som det har varit de två senaste dagarna:)

Just nu håller jag på att packa för fullt:) men jag har lite svårt att veta vad jag ska pakca med mig. Men det löser sig nog.

när jag letade efter ett par varma strumpor så hittade jag en sak som jag har letat efter jättelänge! mer än ett halvår faktiskt! Mina rosa/vita skullcandy hörlurar:) men lagom till att man har köpt ett par nya eftersom man TOTALT har gett upp hoppet om att hitta dom gamla så ska dom självklart dyka upp xD. Så nu sitter jag här med två par rosa/vita skullcandy hörlurar. Men om jag ska vara ärlig så är dom andra som jag köpte sist snyggast så det gör ingenting :P

haha





:D


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback