söndag igen då

Asså veckorna går snabbt och helgerna flyger bara förbi! nu är det redan söndag igen och sklan drar igång i mogon bitti. Jag är inte nog utvilad för det kan jag säga! skulle typ behöva nån vecka till på mig:P

Ikväll bir det innebandy har jag bestämt! haha.. jag vet att mamma kommer säga att jag inte ska men jag vill verkligen vara med och om jag verkligen vill nåt så ska det bli så;)
plus att jag kan ju ta det lite mer försiktigt än förra gången. Kanske inte ska tackla de största killarna för då lär jag bara flyga ivåg xD



I miss U girls ... come home <3


Kommentarer
Postat av: manda

Kan du hjälpa mig med min design ? <33

2009-09-06 @ 11:07:36
URL: http://tvilliing.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar dig massa!! Kom hit ID!

2009-09-07 @ 10:49:38

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback