studiedag me like <3

Ni har ingen aning om hur härligt det var att ha studiedag idag:)
Tog en hejdundrande sovmorgon. Till halv 12:D kanske inte är så jättelänge om man jämför med alla men för mig är det väldigt länge:)
Sen gick jag, Becca och Sara upp till våran gamla skola och hälsade på. Det var mysigt att se lite gamla lärare igen. Man kände sig väldigt stor med måste jag säga xD haha. En liten 6:a sa att vi skille sticka där ifrån eftersom vi var så stora. haha xD höll på att spricka av skratt:P

sen efteråt stack jag och Linda ner till kyrkans hus och spelade lite:) hon hjälpte mig med min engelska uppsats med :) haha så nu hoppas jag att den blev bra. Vi snodde varsin cholkadboll med xD ska jag kanske erkänna. hehe mysigt var det i alla fall.



Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback