Var inte hemma idag ... utan borta

Idag har jag och familjen åkt med familjen Edwardsson till ett ställe där deras företag har sitt lager:) Pappa skulle hjälpa till med lite saker och vi andra vet jag knappt vad vi har gjort. Men jag har för det mesta pluggat. Tråkigt som jag vet inte vad men defenitivt nödvändigt. Men nu känns det bra att ha kommit någonvart med allt som ska göras innan höstlovet v.44. Det märks att det är skillnad mellan grundskolan och gymnasiet. Grundskolan kunde man mest sega sig igenom och göra läxorna sådär kvällen innan och klara sig väldigt bra i alla fall. Men nu går inte det alls. Man måste typ planera massor i föväg och det är jag inte så jättebra på men jag försöker:) så vi får la se hur det går.

NU är det höst... visst känns det lite deprimerande :(


Kommentarer
Postat av: Moa

gud vilken fin blogg du har! värkligen jätte fin!! :D

2009-09-26 @ 20:59:13
URL: http://saveusinyourmind.blogg.se/
Postat av: annica

Jag har knappt haft några läxor än:S

2009-09-26 @ 22:36:54
URL: http://annnicca.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback