Vidablick med konfirmanderna

Var på vidablick med konfirmanderna igår. Det var regningt och kallt som alltid när vi ska dit. Men det blir alltid kul i alla fall som tur är. Vi klättrar runt på en såkallad höghöjdsbana. Men jag var inte med iår eftersom jag skadade knät förra året. Men otur som man har så hände det igen i alla fall! När jag skulle in på bussen verd jag till knät på något konstigt sätt så jag bara trillade ihop igen! det är femte gången nu och jag är väldigt trött på detta! knappt läkarna vet vad det är så det är lite läskigt"/ men jag lever än ^^



här har vi ju sötaste paret ever <33^^
Nikke och Linda:D


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback