skolstart

Då har skolan dragit igång igen och nu är man inte en liten etta längre :D känns lite skumt att det finns folk på skolan som är yngre än en själv.

egentligen började jag skolan igår men det var först idag som de riktiga lektionerna började. Inte för att det är seriösa letionerna nu såhär i början :P vi har mest lekt lite lekar och fått reda på betygskriterier.

Började en ny väldigt spännande kurs idag, Webbdesign. Så nu hade jag tänkt att faktiskt lära mig hur koda min egen webbplats på riktigt och inte bara testa mig fram som jag har gjort sen jag startade min blogg.

Så det ska bli spännande och se vad jag hinner lära mig under detta året och ni ska veta att jag är taggad! :D



Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback