jaaaaaaaaaa :D!!!!

Ni kan inte ana vad jag ska göra i sommar !!!

Min textillärare tipsade mig om ett en modedesigner som heter Josefin Strid sökte praktikater i sommar så jag tänkte.. varför inte söka:) Jag hade däremot inte alls några förväntningar på att få göra det utan det var mer roligt att prova.

Så jag mailade henne och gissa vad!! :D Jag ska assistera henne minst 2 veckor i sommar! :D och det ska bli så sjukt roligt. En erfarenhet och upplevelse som är värd så OTROLIGT mycket för mig!

Här är lite av vad Josefin Strid håller på med! Jag gillar det starkt!

bilderna är tagna från hennes hemsida :) kolla jättegärna in den för det finns mycket mer:)

www.josefinstrid.com





Det ska bli sååå spännande :D:D!!


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback