flumm dagar med Bianca

Här kommer lite bilder från veckan:) Både jag och Bianca var klara med allt arbete så vi har itne haft någonting att göra i skolan och har inte alls behövt plugga efter skolan. Så vi hittade på massor utav sommriga saker tillsammans.


I onsdags så följde jag med Bianca hem och så åkte vi med hennes moppe och solade och badade:) jättemysigt! vi hittade oss ett litet eget ställe där vi satt och lyssnade på musik, pratade, solade, badade (fast Bianca är världens badkruka) ;)

Sen blev det film på kvällen :) "Wolfman" vi var tvugna att se om den var så B som alla påstår ;) och jag måste erkänna att det stämmde ganska bra:P Det började bra, jag hoppade till några gånger. Men när det skulle vara som läskigast och när man såg hur varulvarna typ "åt" så såg det så fake ut att jag bara satt och skrattade xD haha

I Torsdags åkte vi hem till mig efter skolan i stället. Ännu en varm och fin sommardag. Så vi passade på att ta och cykla iväg för att bada igen ^^. Riktigt kul var det med massa flumm! Jag förvandlade Bianca till ett mästerverk genom att gräva ner henne i sand. Blev en hel det fighting med:P och endel undrade nog vad vi höll på med, men man lever ju bara en gång och jag är inte tråkig och vågar vara lite barnslig för det är kul!:D

riktiga snyggingar asså ;)

Fredagen spenderades delvis också bed Bianca :D vi slutade tidigare och snäll som hon är så väntade hon med mig tills min buss gick ^^ så vi satt och käkade glass på vårat vanliga sola ställe ;) supermysigt^^

Ben&jerrys in my <3



Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback