älskade dator

Idag fick min syster en egen dator!
vet faktiskt inte vad jag tycker riktigt.. eftersom jag väntade jättelänge för att få min. Fick den när jag slutade nian och då borde ju min lillasyster också få en när hon slutar nian :o
Men hon fick en nu och hon har inte ens gått ut åttan än! Det tycker jag är fuskigt faktist! men jag hoppas verkligen inte att hon får någonting annat när hon slutar nian nu för då är det faktist inte rättvist! Plus att jag fick min dator halvt i födelsedagspresent med så det blev inte så mycket mer presenter sen när jag fyllde år sist heller.
Men jag tror att det löser sog och om jag tycker det är fel så kommer jag säga det! :)

Fast jag älskar fortfarande min lilla eller kanske inte lilla (17 tum) dator :D

;*<3





Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh jag vill ha en egen dator:D



Hur är det med dig?=)

Kram!:)

2010-03-30 @ 19:36:08
URL: http://rebeccaismyname.blogg.se/
Postat av: Sanna

vet inte om det bara är för mig, men din blogg ser helknas ut när man går in på den..allt är tryckt åt höger

2010-03-30 @ 20:33:56
URL: http://moonzanna.se

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback