iida<3promarkers

Det får bli ett inlägg idag trots att jag kom hem sent från en dag med massa flum med folket i the K-house. Men Mathias klagar ju på att jag inte hade updaterat bloggen idag.. så man får la fixa det ;)

Idag har jag köpt mig mina alldeles egna PROMARKERS:D yeeey! har nu fler än min syster mohaha<3 15 stycken närmare bestämt. fick dessutom ett fodral till dom på köpet (Y) allt som allt kostade det 375 kr. Men det tycker jag att det var värt!




klottrade lite för att testa pennorna och jag är mycket nöjd :D(Y)!


Kommentarer
Postat av: Liv

det kanske man skulle införskaffa sej ???

2010-03-30 @ 21:42:53
URL: http://longgone.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback