pluggar typ ihjäl mig

AHH... har ett GAGANTISKT tyskaprov om endast 2 dagar! Ni fattar inte det tar upp två hela lektioner så det är sjukt stort. Det är det sista stora provet på kursen så det gäller att visa vad man kan till slutbetyget. Så det känns ju kul att jag typ inte kan någonting :O

ALL denna idiotkrångliga gramatik! som inte är logisk någonstans! ahh får panik på den xD

aja vi får se om jag överlever


tyska + spotify + vitamin well = min eftermiddag :D

insåg dock att min favorit vitamin well inehöll fläder :O och jag tål inte fläder xD insåg också att jag fick ont i magen xD! inte bra xD


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback