svar på tal



Svar: grejen är att man inte behöver klicka på dom filkarna egentligen. Jag har ett fel i min kodmall som endast märks i internet explorer :) så om man går in på min blogg i en annan webläsare som t.ex. mozilla firefox så är det som det ska vara. Jag ska fixa kodmallen med pappas hjälp nu under posklovet så det inte ska vara några problem :)

Om du inte vill klicka på flikarna så är det bara så att själva "content" där alla inläggen står i har förskjutists till höger i internet explorer så för att se alla måste man scrolla än så länge. Men jag ska som sagt fixa det :D



Kommentarer
Postat av: Mattias

jag använder opera men dina inlägg kommer typ under all ändå

2010-03-28 @ 20:32:09
URL: http://mmattiass.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback