ekobussen

Sitter seg och lite halvfrusen efter dagens heldag i skolan med EKOBUSSEN! inte det roligaste om jag får säga det själv. Men det är obligatoriskt för godkänt i naturkunskapA så det är bara att bita i det sura äpplet.

Den enda missen jag gjorde idag var att glömma kameran!!! hade kunnat tagit hur många fina foton som hälst. Plus att det hade varit perfekt som insperations källa. I för sig kan jag andvända det som det i alla fall. Men det hade ju varit mycket smidigare att kunna fånga ögonblick och speciella vyer med kameran. Så man inte glömmer själva känslan.

Men så långt tänkte såklart inte jag kl. 6.00 i morse när jag vaknade!



Funderar starkt på att baka en kladdkaka, vira in mig i en filt och sätta mig och vara lite tjock och titta på film
^^♥


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback