hej blåmärken

Igår var jag, Dennis och några av mina kompisar i falköping och spelade mash paintball!:D sjukt roligt måste jag säga! Det är som flaggleken fast man har vapen och får skjuta ut varandra i stället för att springa och ta varandra. Där vi var spelade man inne så vi hade inte färg i våra kulor så det gäller att spela ärligt:)

Förutom  att det var väldigt kul gjorde det också ganska ont xD!

Vi sprang runt på planen och pepprade på varandra mest hela tiden :D körde både singel matcher och i lag. Tjejerna äger ;) men jag förlorade dock ganska rejält mot min pojkvän xD! men får skylla på att jag inte såg så mycket eftersom jag inte kunde ha mina glasögon under maskern xD haha och det viktigaste i hela spelet är att se sig om kring och hålla koll på var motståndarna befinner sig. och det var inte det lättase utan glasögonen på mig.

sedan gjorde jag missen att ta en gul overall xD haha för det första så syns man väääldigt tydilgt när man försöker gömma sig. Plus att vår instruktör mobbade mig hela tiden. Sa att spelet gick ut på att pricka "tjejen med gul overall" , att vi skulle köra alla mot "tjejen i gul overall" eller att vi skulle köra taktiken alla gömmer sig bakom "tjejen i gul overall" haha herregud xD kännde mig inte alls utpekad

Jag kan intyga att det märks att man har spelat paintball, idag har jag gått rund med en bula i pannan, stora blåmärken på hela kroppen och har varit öm lite överallt xD


här kommer lite bilder





Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback