kanothajk 2010

Då var man hemma igen från årets kanothajk :) lika kul som vanligt!

Paddla kanot, vandra, leka, fota, ha spökvandring och massa annat skojjsigt! :D

Det roligaste var lätt spökvandringen och man är alltid lika spänd över om det ska bli lyckat eller en total katastrof xD Men iår lyckades vi kan jag lova! Konfirmanderna skrek så in i den.

I år hade vi ansträngt oss lite mer med, Affe hade fixat en hänganordning så han flög! det var sjukt fränt. Jag och min kompis Linnéa var totals svartklädda och satt bakom träd och kröp fram på stigen precis när dom skulle gå förbi. Herregud vad dom skrek asså xD!!

Här kommer lite bilder ^^













tack alla som var med och gjorde helgen ^^


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback