nu kör vi..

Då ska vi börja från början med resan ner till Warnemünde i Tyskland. Resan tog ca 9 timmar, vilket är en baggis för mig och becca som brukar åka 26 timmar till frankrike ;).  Sov och lyssnade på musik nästan hela tiden.




När vi var framme fick jag träffa min tysk för första gången. Hon hette Franziska och var väldigt snäll (fast hon klädde sig lite roligt x) fast det gjorde typ alla tyskar) Bodde i en stad som heter Bad Doberan och ligger en bit utanför. 

Fösta kvällen känndes otroligt mysko. Sitta i en främligs hus och äta kvällsamt! det känndes bara så fel på något sätt. Men det gick över efter någon dag och nu när jag är hemma känns det nästan också konstigt xD.


Kommentarer

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback