saknar min kamera

Det är sjukt irriterande att ens nya kamera ska gå sönder bara nån vecka efter man har köpt den :o inte snällt! jag som längtat efter den hela sommaren och sen går den sönder så fort jag får den...:( och så får jag inte tillbaka den heller :o

idag fick jag i alla fall en lånekamera! för jag kan ju inte vara utan kamera! :D speciellt inte nu när jag ska till tyskland den 19 september som utbytesstudent i 5 dagar!:D Kommer bli spännande men läskigt xD

den kameran jag har nu är Canon EOS 400D :) så den får duga antar jag :P




Kommentarer
Postat av: marielle

JAG VILL OCKSÅ TILL TYSKLAND SOM UTBYTESSTUDENT!!!!!! JÄVLA SKIIIIIT PISS I HAAAVETSALTLAAAANT 8''''''''((((((((((((



jag har faktiskt en 400D... tala inte ont om den... mördarblick

2010-09-04 @ 13:53:19
URL: http://estetrain.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback