school as usual

Sitter i skolan och väntar på att webbdesignen ska börja :) Har inget att göra xD vilket jag inte brukar ha när vi väntar på att webbdesignen ska börja. Så det blir la ett till ganska ointressant inlägg.

Jag hoppas att jag inte har missat allt för mycket i webbdesignen eftersom det kan bli jobbigt att lära mig dubbelt så mycket under en lektion. Men det ska nog ordna sig.

I morse gick jag på stan lite innan skolan började :) köpte en svart, tunn skjorta på H&M och två par linnen på Gina tricot. Härligt! jag har itne köpt kläder på typ två månader eftersom jag har sparat pengar. Men nu så :D!
Letade förgäves på stan efter "cykelbyxor" på stan men hittade minsann inga! :O

vart kan man köpa sånna? please tell me!

Så nu kom Andreas, vår lärare in så då är det la dags att koncentrera sig på lektionen i stället för bloggen :)



inspiration träd


Kommentarer
Postat av: Marielle

oh! vilken bild! diggar den järnet :O



om du får reda på var man kan köpa cykelbyxor blir jag jätteglad om du kan säga det(A)

har själv letat efter ett par hur länge som helst :P

2010-09-28 @ 21:51:43
URL: http://estetrain.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Fin blogg och jätte fina bilder !

2010-10-02 @ 15:45:42
URL: http://mellykaramellen.blogg.se/

skicka en hälsning här:):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-post (publiceras ej)

Skriv din egon bloggadress här så jag kan kolla<3:

Skriv från hjärtat<3:

Trackback